I'm on a boat motherfucker, don't you ever forget!




Idag blev det snorkelutflykt och jag tror jag bränt mina vingar, men det var det värt för vi har fått se några av dem finaste stränderna eveer! Det börjar bli många sånna nu men jag kan ta det! Vi solade och jag körde bomben från båttaket med några tyskar. När vi var helt slut efter att ha fått simma in till alla fina stränder själva kittla det dödsskönt med en supergod lunch på båten. Våran guide var lika orolig varje gång vi skulle ta oss upp för stegen till taket, men det är lurre vafaan! Tills jag halkade till och slog smalbenet. FITTMYR! Sen fick inte jag gå upp själv mer. Vi avslutade med att åka till en av dem finaste stränderna jag sett! Kritvit sand, långgrunt knallturkost vatten Och så serverade dem Den Godaste Bananshaken ever! Den var så god att jag vägrade lämna den när vi skulle dra, så dem fick vänta på mig. Men Visst är det skönt att ha det så!?

(Nu var jag Asbra och la till lite bilder från Ho Chi Minh också. Kolla så ni inte går i en av vietnamesernas fällor. Sneeaky!)




Igår trådade vi våra ludna i cirkus 2 timmar också! Vi tänkte dra en wax men det här var väl kul! (För oss) Som en mänsklig epilator liksom.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Verkar helt OK.

Snart blir det sommar och sedan Jul igen !

Puss

Mr Sweden

2011-01-22 @ 21:41:27
Postat av: FELICIA

Det är helt OK pappsen! Ja, längtar till både sommaren och julen igen, det blir kul! Haha Puss på dig.

2011-01-25 @ 17:42:22
URL: http://lafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0