Serpentine.



Solen sken och jag var ledig. Bättre kombo får man ju leta efter?! Packade ner ritblocket och gick till Hyde Park. Flanderade runt. Kom till The Serpentine Lake och The Serpentine Bar & Kitchen. Beställde in en fiskmacka, ett glas Bellini och satte mig med musik i öronen i en solstol precis vid vattnet. (Var tvungen att välja ett bord för att få beställa men det här med att vara själv och paxa ett bord är skitsvårt! Sen råkade jag spilla ut min första Bellini över hela kassan så att den fick stängas, men det är sånna där onödiga detaljer som glöms bort när allting ändå slutar perfekt) När jag livsjutit klart, pfft Not men när jag kände för nytt livsnjut drog jag till Starbucks foe some dessert och så Marc Jacobs foe some fynd att göra mig ännu lite lyckligare. Aaah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0