Party cinderellas.



De va feest då. Hos Malin malin maalin. Hon bjöd på en Utsökt middag, sköna pinglor och ett harem av shots! Första gången ever jag fick mig en jellyshot. Slemmigt men mättande och himla nice! Perfekt färdsprit också. Sen blev det parretarre till Norrlands för lite rajtantajtan on the floor. Hej grym kväll! Och tack Malin!























































Dagen efter ringde min favoritblomma mig och ba pang bom Hej brutala verklighet. Vinglade ner på stan, svettades sprit och gick in i tre dörrar innan jag fick mig en Vitamin Water och lite focaccia på Wayne's tillsammans med pärlan. Det slank ner en megabulle också. Ops.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0