Svampplock deluxe.


Jag, mamma och moster drog till Gräsö för att dyrka hösten, gå på loppisar och plocka svamp.


Det blev loppis strax innan Gimo.




Det blev loppis I Gimo, i gamla "Rolands Tv" av alla hus.












Fleecetröjor, raggsockor och ljus On.


Smutta prima cava. Japjap.


Och så en festmåltid på den. Lotta hade kirrat larreparre!




Och aasgooda svampcrepés!


Vaniljvisp med äppelkaka och Idol till efterrätt sen då.


Och så en tvättäkta fullmåne strålkasta havet! Asballt.




Upp i ottan foe a date with the mushrooms.








Skit i buketten. Snygga naglar. Jag veet.




Och vädret var bra.




Gottade oss med fina saker i Sundboden på väg hem.


Och jag gjorde Största fyndet eveer i Norrskedika! You will see.

Kommentarer
Postat av: Frida

Shiet vad mysigt! Hösten är så underbar!

Hoppas allt är bra med dig Felli, men det ser ut så!

Kramikram

2011-10-26 @ 11:24:20
Postat av: FELICIA

friiiiida :D:D:D eller hur! hösten är bäst ibland. och ibland har jag det rätt bra :)hur har du de?! inte för att du kanske svarar här men kan skriva ihop ett litet veckomail snart! saknar dig. puss

2011-10-26 @ 11:57:22
Postat av: Frida

Det är bra med mig med.. lite mycket i skolan men annars är allt super. Längtar dock lite till julen, vilket man kanske inte får säga. Men har redan syndat och bakat både lussebullar (och ätit dem) och druckit julmust!

Å, haha vet du var jag ska nästa vecka?! Ullared haha! Det blir en hit! Som den "shopparna" jag är. :P

Saknar dig med! Måste verkligen ses nästa gång jag är hemma, vilket antagligen är i jul. :) kram

2011-10-28 @ 10:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0