Let me hear you say wayoh!



Bästa helgen i september var när jag tog tåget till Falun! Gjorde Falu gågata medan Ems toksatte en tenta och sen firade vi av med vin och solnedgång! Efteråt en förpärla hos Hannah med Jaqueline, geléhallonshots och gräddkolashots och så en kåren utgång på den! Boom boom BOOM baby! ALL IN. Vi levererade. Efter alldeles för många shots, svir och chillax på torget deckade vi kungligt i sängarnas säng. Vaknade upp till ännu en awsome dag med bananpancakes till frulle, en tur till Kupolen, Borlänge foe en lunch och some shopping saamt supersvull framför Ryan Reynolds och Green Lantern. YUM. Innan jag var tvungen att lämna livet i Falun hann vi dra en raggarruda in the hood och ta en fika med los partners in crime också. I'm going back for more!












Emelie lagar grym mat.


Är man gud så är man. Är man mingeldvärg Så Är Man!






Jag och Jaqueline blev väldigt nöjda med den här bilden!






Ber om att få gå på toaletteten of course!


Party den här vägen


Och där dansar dom fram bland löven med marmeladvinet i högsta hugg.




sååå jääävla snyyygg




Is it a shot?! IT'S A SHOT!






Innan Jaqueline smeta ner ett drygos jacka, jag försökte betala korvggubben med kort och Emelie la sig ner mitt på torget!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0