Payday!



Inte för att jag får taffsa, men hej pengar! Framtiden är fasligt oviss så den som spar hon har är min nya livsfilosofi.. Men spaana in farsan här! Innan detta handlade jag upp mig på en jävla massa toppar så jag slipper flasha tuttarna på sparlåga. Fint har jag lagt dom också. In my defence är det mesta köpt i september... linnena liksom.. Hade förträngt HUR JÄVLA KALLT det blir här hemma. Jag dör redan nu. Och morsan har blivit gammal och insisterar på att sova med fönstrena öppna! Och ja, jag är sjukt cool och tar kort på mina erövringar. La gente esta muy loca! Whatafack. Kylan hjälper mot mammas överhettade kropp och bilderna hjälper mig hålla koll på läget. It's the circle of life som Elton sjunger. Har lagt ner alldeles för mycket tid på att fundera ut Vart Fan all kosing tar vägen?! Kalla mig glödlampan. Tjing. (Ps. Ems du ser inte det gråa linnet, it's an illusioooon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0