In the dark.



Fredag bjöd på inflyttningspartaj alá Anna! Bästförfäst i triangeln med en radda nice ones och tvättäkta cider, sen vidare till ett tomt Ög med ett stolpskott till bartender och en tequila på den och sist ett Birre smockat med bufflar. Hej okej!



























På lördagen firade jag och Elias 5 år med amerikanska bananpannkakor och Den lilla kycklingen! Later drog jag en walk med brorsan i skogen innan det var dags att dressa upp för nästa äventyr och Lisas födelsedagsfest! En riktig pärla senare, lite skrål och Victorys hamnade jag Liv och Erika på good old Plarre! Å de va dans dans dans! Sjukt kul och en burgare senare drog jag ännu en walk hem!






















Kommentarer
Postat av: ellen

NICEBICE MANNEN!

2011-10-19 @ 22:41:01
URL: http://sailorgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0