Här har du hummern, skaka den får du göra själv.





En vecka senare och färdigglassat på Gotland. Minneskortet pajja men några bilder slipper ingen undan. Lunch på Toftagården, Notting Hill, Bridget Jones Dagbok, Halloweenmiddag, farmor, farfar, Visbyhang, ett dött Klinte, promenader och sömn är lite som hänt. Sen hann jag få en inflamation i tandköttet och en tung förkylning också, men det var inte lika bra som allt annat.


Den obligatorisa Visbysvängomen.


Den obligatoriska fikaparren på Skafferiet.


Varm mintchoklad och kanelbulle någon?!






Ett obligatoriskt stopp på ett välfyllt Kränku.


Macaroooons. Klarrt och betarrt.




Ett ännu mer obligatoriskt stopp på ett julpyntat La Vie.


Jag tänker flytta in och bo i någon av deras hyllor.






En annan dag drog jag och brorsan en tur till stan.


Hantverksgården i Smittens backe gick All in julen!






En lurre på ett smockat och helskönt Strykjärnet.








Crepé med lax och spenat jaaa.




Fredagsdodis från Karamellboden.








De ä obligatorisk bonanza! Fika hos farmor och farfar också.




Jag köpte tre tröjor också. Woopwoop. Den röda är riktigt luden och varm. Som en nakenkatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0