Koh Samet.

















Tro inte att vi drog från Thailand utan att spana in några sköna stränder. Dag 2 tillägnades stranden vi bodde på för att väcka pigmentet till liv och dag 3 hyrde vi en babyblå moppe för att ta oss runt Koh Samet. Jag körde med Elin som mentalt stöd och vi överlevde! Trots att vägen var som en svart puckelpist all the way! Vi filmade precis när vi kämpar oss förbi ett gäng fotgängare och vi var inte fullt så coola som vi tänkte så alla föräldrar kan vara lugna och glada. På kvällen drog vi en drink, manikyr och pedikyr. Jetlagen var på topp!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter som ni redan har det sjukt härligt!

Här hemma är det rätt kallt men jag har ju förflyttat mig söderut så i Malmö är det väl runt 0 för det mesta. Passar mig bättre :)

Ha det så bra

kramis

2011-01-15 @ 08:02:14
Postat av: Lina

Hej! Vilken härlig blogg. Vad jag har förstått så är ni på en jorden runt resa? Fy vad häftigt! Får man fråga ungefär vad ni har för budget? :)

2011-01-16 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0