Häng med till världen, slit dig och kom loss






Hola! Dag 2 här. En mindre kul flygresa (jag hamnade mellan två bredaxlade österrikare som kollade konstigt på mig när jag försökte att inte svämma över hela flyget mest för att jag saknade Elias samtidigt som jag kollade på Toy Story 3 två gånger) en bussresa, en hotellövernattning i Ban Phe och en båtresa senare har vi slagit oss ner på Koh Samet! Planen är att chilla ballen för att sen fortsätta till Vietnam. Been here done this liksom. Inte utan en fried rice med ananas och kyckling dock! YUM. Hoppas att ni inte fryser ihjäl där hemma!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Puss

Om det funkar

2011-01-12 @ 23:32:12
Postat av: lemlem

BUUUUUUUUUUUUUUUUUU! VILL OCKSÅ! FRIED RICE!

2011-01-13 @ 00:00:24
Postat av: FELICIAS

Pappa det funkar fint, haha. Och du kan skriva mer. Bra att du lärt dig. <3



LEEM! I hear you!! Och så en pineappleshake på den... Lovar att äta och dricka för dig också!! <3 (Du kan ju dessutom göra dem här sakerna själv säkert)

2011-01-13 @ 12:25:23
URL: http://lafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0