Goodbye my lovers



I fredags hade jag avskedsfest! Alla var där! Craig med! Jag festade för 4 månader. Det var heelt crazy, hur kul som helst! Bara att springa till bussen var en upplevelse i sig! Nu vet jag hur det är att vara skadad i krig. Nästan i alla fall. Det kom inte blod ur maja men blåmärken och träningsverk fick jag allt! Sen ville Darin säga hejdå också. Nästan i alla fall. Och så körde vi skrattdansen på högtalaren. För jävla fult men Väldigt kul! Tack! Alla mina döläckra ladies för ett avsked i världsklass! Jag kommer sakna er.

Kommentarer
Postat av: anna

jag bjuder på den där bilden bara för att jag kommer att sakna dig så!

verkligen en kul kväll!

2011-01-10 @ 21:22:54
URL: http://annie-laura.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0