Cave with water in the cave!












Kolla min snygga tubingoutfit!


Kolla vinnarna!








Kolla vårt guesthouse!


Kolla vår utsikt!




Kolla lufballongen!


Kolla vårt frukostplace!










Kolla v







































KOLLA MIG!











Hello! Idag är jag en gnutta förkyld efter ett par hårda dagar har i Vang Vieng, backpackerparadiset. Här är det tubing och ferre på gerre varje dag. I Hoi An träffade vi Daphne och Shelby och på bussen till Vientiane träffade vi Jaysen, Ida, Yellow och Hjalle så believe me när jag tell you att vi har haft ett fett tubinggang! Tubing är för övrigt världens bästa grej och för er som undrar vad världens bästa grej är så hyr man en stor badring och flyter längs med en flod med en bucket i knät och stannar till på diverse dunkande barer längs vägen, svingar sig i lianer och åker vattenrutschbanor! Och alla här är spårade så du sticker inte ut när du kommer tillbaka till stan full som en kastrull klockan 18. (Inte för att jag har gjort något sånt mamma) Men det slutar inte där, för när du är "trött" så är det bara att slänga sig ner bland kuddarna i någon av alla resturanger som visar Vänner, Simpsons eller Family Guy. Efter några galna dagar i en badring, på Bucket Bar med biljard och på Qbar med leriga sönderdansade fötter så behövde chilla snoppen så idag har vi gjort en liten utflykt. Det finns grymma grottor här så vi tubade i en sån med ett packe kineser och sen paddlade vi ifrån dem med kajaken som vi hyrde! Retards. Det är sjukt fint här med dem höga bergen längs med floden också! Imorgon är det dock dags att dra vidare så vi hoppar på en buss till 4000 Island, eller Si Phan Don om du vill söka på det pappsen. Jag avslutar med ett visdomens ord. Don't do tequila in a glas.

P to the S. Jag hoppas på tubingbilder från Daphne för hon hade sin vattentkamera med sig när vi gjorde det! Jag skippade min för dem flesta av er vet vad som kan hända...

Kommentarer
Postat av: Frida

Wow vad härligt ni verkar ha det! Så fint ni bor. Känner mig en gnutta avundsjuk men du får tipsa mig när du kommer hem om alla underbara platser du har varit på.

Ha det så bra båda två och njut av värmen

krami

2011-02-06 @ 10:00:07
Postat av: ellen

heja felicia! du verkar ha kommit helt rätt. :)

2011-02-06 @ 14:42:22
URL: http://sailorgirl.blogg.se/
Postat av: per smith

Skrev långt och gick åt H-E !

Om H-K.

Puss

Pappsen

Kort:Kowloon (WMCY) eller ngt liknande. Pase er på Chanking.-Mansion. Kolla the Piek, Ocean World Dyrt ? och Lantau Island.

Köp inte något som trevlia uppraggare försöker hjälpa er med.



Pusss

Pappsen

2011-02-07 @ 21:34:23
Postat av: FELICIA

Fridaa! Det är dönice :D Men kan tänka mig att du inte har det så pjåkigt mitt på stan i Malmö?! ;D Jag ska lära dig allt jag kan när jag kommer hem! Och jag kan följa med dig om du vill åka någonstans :D (Vang Vieng var grymt!) Saknar dig! Får kirra biljett till Malmö så fort jag har råd när jag kommer hem :D Puss på dig.



Ellen! Haha this is my place to be! This is allas ställe to be :D Pussi



Pappa! Bra försök i alla fall! Haha. Du fick säkert med det viktigaste nu. Vi skippade chunking mansion och bokade ett "hotel" någonstans i Kowloon om jag minns rätt! Hälsa Allefjong och mamma! Puss

2011-02-10 @ 18:11:18
URL: http://lafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0