Felicia in the moment.

Klockan börjar bli mycket här i Laos och vi är körda men jag slänger iväg ett litet tråkigt inlägg så att ni vet att jag lever, för min mobil vill inte fungera i Laos sen mitt abonemang dog. (Telenor kan suga min smutsiga stortå) Har precis kommit från Dr. Pa Dit, min favoritdoktor i Laos! Imorse drog vi från 4000 Islands och nu är vi i Pakse, efter att ha åkt världens mest ostabila lilla båt och ha fått punka med minibussen in till stan, men det är en annan historia. Nu fokuserar jag på att tycka synd om mig själv! Idag gick jag och blev sjukare och döv och det visade sig att jag har en inflamation i trumhinnan. BU! TACK BUDDHA för Dr. Pa Dit och Mama Elin. Vi lyckades liksom hitta en doktor och få en tid vilket jag trodde inte skulle bli det lättaste när man är i ett av världens fattigaste länder där få förstår engelska. Men han var bäst och jag fick behandling och en massa medicin för ca 70 kr. Det var värt! Imorgon drar vi iväg till Hong Kong, förhoppningsvis funkar mobilen bättre där! Nu ska jag tröstdricka min citronmilkshake. PUSS

Kommentarer
Postat av: ellen

usch. stackars sjuk-felicia! hoppas att du blir bättre. trösta dig och gnäll lite ett tag så går det över vet jag. :) puss!

2011-02-10 @ 10:37:25
URL: http://sailorgirl.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Tack Ellen<3 Jag gnäller på och tröstäter som få :) Man får ju inte ha det bäst på fäst hela tiden! Det vore orättvist. Hoppas du har det suuuper där hemma trots isen! Snart är det vår! PUSS <3<3

2011-02-10 @ 17:58:53
URL: http://lafelicia.blogg.se/
Postat av: ellen

idag har det varit snöstorm hela dagen så det där med att det snart är vår kändes som lögn.. pissigt värre.. kör hårt vet jag!

2011-02-10 @ 22:50:43
URL: http://sailorgirl.blogg.se/
Postat av: Sw

2011-02-11 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0