Boracay me red!



Här sitter jag med en mangoshake och njuter av livet tror ni! MEN! Då kan jag berätta att det inte är 100 procent sant för jag har bränt mig! Jorå, tvingas sitta i skuggan med alla tjocka panchisar med en bandana runt min arma panna. Dessutom svider spf 50 i ögonen på mig! Känns det bättre nu? Den bjuder jag på! Vi dinglar sönder livet här på Boracay, Filippinerna som vi kom till för någon dag sen. Hitills har jag hunnit läsa 200 sidor Twilight, ätit 20 pannkakor, druckit 30 shakes, kört en bodyscrub och såklart solat sönder mig själv. Min mobil vill inte fungera i Filippinerna så glöm den några dagar framöver för här tänker vi stanna en stund! Saknar er där hemma- Pinglor! Ni skulle sitta fint i baren och familjen ni skulle ligga fint här på stranden! PUSS




Vi bor på Bora Bora Inn.


Vår trädgård!






Strandpromenaden!


Manikyrtime.






Han sprang förbi och jonglerade..


Jag nöjde mig med ett graciöst svanhopp.


Kommentarer
Postat av: ellen

jag är så avundsjuk så jag kan dö. här står termometern på -16,3 och jag ligger i soffan och nyser och snorar. festligt värre. drick en drink för mig va! puss

2011-02-19 @ 12:56:35
URL: http://sailorgirl.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag instämmer med Ellen! Jag vill ha lite värme! Och det verkar ni ha i överflöd.

Här i Malmö har det varit strålande sol idag och 3+, så bättre än Uppsala i alla fall.

Jag har fixat inför en Baby Shower vi ska ha i morgon för lägenhetens ägares syster. Ska bli hur roligt som helst. Blöjtårta, cupcakes, you name it!



Ha det så bra Felli och njut!

Kramis

2011-02-19 @ 23:21:59
Postat av: Frida (igen)

glömde skriva hur fantastiska bilderna på solnedgången var! Underbara!

2011-02-19 @ 23:22:59
Postat av: lisa

jag känner starkt att vi måste åka hit nästa vinter älskling!

2011-02-21 @ 12:05:51
Postat av: Katarina

Jag vill också springa där och jonglera! Ska bara lära mig jonglera först...

2011-02-21 @ 19:47:23
Postat av: Erika

Faantastiskt! Njut allt du bara kan, för mig med!

2011-02-22 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0