I'm NOT in Miami bitch.



(Ber om ursäkt morsan) Vi har flyttat in på San Franciscos flygplats istället! För första gången i min världshistoria har jag missat ett flyg. Med fyra minuter. BUU. Vi har suttit stand-by sedan dess. Kuul. Och hittills har tre flyg ställts in och x antal andra blivit försenade. Så det här med hjälp och trevliga människor är utrotningshotat. Idag var det inte kul att heta Felicia. Eller Anna som jag är känd som här.. MEN det kunde varit värre! Det var värre för några timmar sedan. Sen hittade jag en trevlig vakt, en snäll farbror och en UNDERBAR tant som ska ha kirrat plats på ett flyg ikväll.. Men jag vågar inte hoppas förens jag sitter fastspänd i sätet. Då jävlar får dem bända upp röv och fingrar för att jag ska lämna ifrån mig det. Tyvärr känner jag dock hoppet kräla fram så kommer vi inte härifrån ikväll så lägger jag mig ner och dör. Låter magknipen ta över och väntar på att någon ska komma och hämta mig. Så är livet. Free wifi underlättar. Harebra Heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0