London calling!


När bror tog studenten och fyllde år tyckte jag att han förtjänade en shoppingdag i London.


Tisdag morgon åkte vi!


Inledde som alltid med picknick på bussen in till stan. Jag dör för mackorna i de landet.




Shoppade på Oxford Street och Primark.




Lunchade på min favorit Wasabi mitt i smeten. Snabbt och gött! Sushi eller nudlar!


Bodde gjorde vi i Earl's Court omringade av fina pubar och resturanger.


En av resturangerna var Masala Zone. The chosen one for our middag.


Smuttade på en Mango Lassi i väärldsklass.








Min frulle i London krävde ett Starbucks. Och till min glädje bodde vi vid ett.


Njöt av världens krämigaste citronmuffin och en vaniljfrappe! YUM.


Finflanerade runt i Notting Hill.










Sprang in i alla fina affärer som fanns.










Inte utan mitt Covent Garden. Världens mysigaste ställe.





Lunchade på världens sötaste Créme de la Crêpe.








Våfflor, pannkakor, crepes. You name it, I love it. Och så en melonsmoothie på de!


Underbara ting.






Onsdag kväll åkte vi hem. BU.


Kom hem med ett litet lass fynd.








Köpte upp mig på strumpbyxor och skit på Primark. Mindre roligt, mycket billigt!




Världens smartaste grej. Väskparfym.







'
Hittade världens tunnaste och mjukaste jeans. Take that leggings. (Som jag också hittade)




Kommentarer
Postat av: Katarina

WOW! Jag gillar halsbandet! ;D

2010-10-06 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0