Snart är det jag som är kung.



Idag gick jag in i killarnas omklädningsrum när en av mina chefer bytte om, drog fram matlådan och fick se att min mozarella fryst över natten och sist men inte minst tappade jag mina skåpnycklar lagom tills jag slutade och fick springa omkring och leta i 40 minuter, eftersom jag hade alla kläder, bilnyckeln och den extra skåpnyckeln i skåpet. Nyckeln hittade jag i en papperskorg.. Om inte mina jobbarkompisar tyckte jag var ett freak innan så har jag nog lyckats nu. Trots motgångarna vågade jag mig på ett skivstångspass, överlevde och firade med ett varmbad och lite Piaf när jag kom hem. Och icke att förglömma Cougar Town på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0