Prutt!


Jag har ännu ett ovärt inlägg på gerre. Det är nog för att jag gör rätt ovärda grejer. För någ- ra veckor sen tappade jag mobilen i toaletten. Fick panik och sköljde av den. Den överlevde dock, men fortfarande ovärt. Nu har jag suttit och tjurat ett tag vilket har gjort att jag i princip nått botten vilket i sin tur har gjort att jag inte är så kräsen när det gäller saker att bli glad över. Men också ovärt. Paus för intresseklubben som antecknar. En annan ovärd grej var när jag var tvungen att köra in till vägkanten och ta kort på himlen. Men den var faktiskt lila.

Kommentarer
Postat av: ellen

jag tycker du är fin och gullig! skickar massa kärlek och kramar och pussar!

2010-05-14 @ 12:18:03
URL: http://sailorgirl.blogg.se/
Postat av: anna

naaaaaaaaaaw

2010-05-14 @ 22:15:18
URL: http://annie-laura.blogspot.com
Postat av: PRUTT!

haha tack ellen <3<3 (och anna? eller?)

2010-06-09 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0