Arkiv JUNI 09: Usa & Gotland!


Drog till New York, San Diego och Los Angeles med mina smuls! Fick svulla bagels, se Frihetsgudinnan i all sin glans, kolla på värsta späckhuggarshowen, bo på ett äkta motell, svepa kilovis med milkshakes, äntligen prova på en Corndog (yum), föräta mig på hamburgare med cheddarost och bacon,  kräla omkring på Hollywoods Walk Of Fame, se allas vår favoritskylt alá Hollywood, näästan ge mitt nummer till Jack Sparrow (de vaa han..) Shoppa i ett utomhusköpcentrum, krama Shrek, träffa Svampbobfyrkant, åka movierides på Universal Studios, omringas av neonljus på Time Square, spana konst på MoMa och svepa vitaminvatten..m.m.m!





































































 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 











































































































Och sen åkte jag till Gotland, midsommar och hela köret! Möttes av hejarramsor, skyltar och flaggor på flygplatsen och sen blev det partaj. Blomkransar, midsommarföda, snappsvisor, varpa och dans så klart. Sen flanerade vi i Visby, stod lite på händer och dinglade omkring några dagar.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0