Arkiv AUGUSTI 09: Gotland & FödelsedageN!

 

Katarina och Ida kom och hälsade på mig på Gotland! Lagom till Lasse Lindh live på Toftagården. Somliga hänger på stockholmsveckan, vi hängde på medeltids- veckan. Käka fårkebab, lyssna på mungiror och kollade på utklätt folk. En riktig roadtrip gjorde vi också. Burnade iväg med fårrden till Holmhällar! Klättrade på raukar, hade picknick, solnedgångsbadade i Burgsvik och lyssnade på förfestradio hela vägen hem. Sen gick vi ut och dansade järnet på Gutekällaren!

 




























































 


 

 

JAG FYLLDE 20 BARRE och alla kom och firade med mig och Elias, söp, blev skitfulla och dansade sina rövas off på Snerkes! Jag säger som Barney; Legend..wait for it..DARY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0