Prutt!


Min dag började på topp och sen gick det mest utför. Körde en favorit i repris och simmade med mammas föreberedelseklass och så en lunch med mamma på den. Sen kom jag hem och ropade för femtonde gången på minst en vecka om jag fått paket och fick mitt femtonde neej. I slutet av november beställde jag ungefär hälften av mina julklappar från Asos (jaa till mig själv också), som skulle skicka skiten inom en vecka. Idag lackade jag ur, surmailade och frågade varför jag inte fått min beställning. Till svar får jag att jag fick den i tisdags? Jaa fast naej..? Jag skulle leta runt lite på tomten för att se om dumjävlen till brevbäraren dumpat paktet där men det hade han inte.. Eller så hade han dumpat det jävligt synligt så att någon ful jävla tattare hittat det. ELLER så dumpade han det hos någon av mina grannar som tyckte allt var jävligt snygg skit och behöll det. Jag tror inte på någon av mina egna teorier men hur som haver har jag gått och tjurat idag. Fram tills nyss när dem skrev att dom skickat en ny beställning nu. Spank You. Tyvärr var bikinin jag beställt slut... Kanske bara bra. Mitt ass var säkert för stort ändå. DESSUTOM håller jag på att bli blind för idag på Gränby så tyckte jag mig se en jättegullig farbror gulla med en liten gullig bebis i armen och när jag passerade honom insåg jag att han hade protes och höll på med sin plånbok. SÅ. Det kanske är lika bra att jag jobbar om mina lediga dagar ska vara såhär.

Fast dagen är ju inte slut än...

Kommentarer
Postat av: ellen

felicia. du är fan helt amazing vad gäller att blogga! smoking hot. kan vi inte ses snart? :)

2010-12-12 @ 16:32:32
URL: http://sailorgirl.blogg.se/
Postat av: FELICIA

haha tack ellz0r, kanske ska satsa på att bli känd?! vi kan träffas och dela ut flyers! eller bara fika?! jag tycker vi fikar! Pusse <3

2010-12-16 @ 22:47:09
URL: http://bajs.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0